viernes, 1 de enero de 2010

urare pentru noul an




Imi pun aceeasi intrebare ca si in urma cu un an, exista nou an...?! Nu suntem oare aceeasi, pe acelasi drum, numarand aceleasi secunde in acelasi ceas, in acelasi ritm firesc, firesc, firesc... Ce este nou?! Promisiunile aceleasi, sansele  aceleasi, planurile la fel...Vietuim intre aceleasi limite, iar daca dorim sa scapam, sa evadam din ele nu stim pe unde sau alegem iesiri echivocate, la final ne trezim in acelasi punct , poate un pic mai obositi sau poate mai (i)luminati sau poate ...oricum ar fi, ramane mereu o neimplinire, ceva in adancul sufletului care ne spune ca e nevoie de ceva, ca trebuie sa existe ceva care sa atinga timpul in asa fel incat sa ne faca sa sa simtim "noul" ca pe o adevarata nastere din nou...poate cunoasteti senzatia ;

"Iara Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa, voi intra la el , voi cina cu el si el cu Mine!" Apoc. 3, 20

Aceasta este urarea mea pentru toti cititorii mei, oricat de binevenita este unora, oricat de socanta sau neconsiderabila pentru altii: sa deschideti Usa care sa  va aduca in suflet pe Cel care stie si poate sa faca din anul acesta, din drumul vostru, din viata voastra ceva cu adevarat nou , nobil si frumos, sa-L cunoasteti pe Dumnezeu, sa aceptati invitatia Sa plina de dragostea de a va fi Ce mai bun Prieten in viata!

Se alatura urarii mele , fiica mea Miriam si sotul meu, Alin!

No hay comentarios:

Publicar un comentario